Det finns ingen plats för mig..

Imorse vaknade jag av 1) det var skit varmt 2) det var ljust 3) någon granne gick lös med spikpistolen och 4) att micke tror han är själv i sängen.

Jag är ganska lätt väckt, och när solen tittar fram och bländar mig - ja, då vaknar jag på en gång. Jag kanske hade kunnat somna om om det inte vore för den där grannen som löper amok med sin spikpistol!! Hallå, det har gått två timmar snart, är du inte färdig?!

Fast nej, jag hade aldrig lyckats somna om.. Micke ligger i mitten av sängen, beslagtagit tre av våra fyra kuddar, samt beordrat guzzen till att ligga på min andra sida och trängas. Den här 180 cm breda sängen är tydligen inte stor nog för oss..



Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0