På väg hem till Gävle nu.

Mötet gick bra. Som vanligt. Vi gick igenom sommaren lite och pratade budget. Det är mycket jag måste lära mig innan jag är en fullfjädrad butikschef. Butik och sälj kan jag redan, men sen kommer vi in på scheman och kontrakt.. där är det lite sämre.

MAN KAN JU INTE VARA BÄST PÅ ALLT, som Jenny hade sagt det.

Nåja. Nu sitter jag iallatröttafall på tåget hem. Jag bokade om min biljett så att jag fick två shoppingtimmar i storstan. Vilket egentligen var totalt onödigt då jag inte hittade något att shoppa.

Well, två timmars promenad rikare är jag. Och tur är väl det då min middag bestod av två cheesburgare. INTE bra.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0