Nyårslöften?

På tolvslaget kysste jag och micke varandra, och gav som löfte 2013 att inte glömma bort varandra. Ni förstår, sen micke startade eget företag har han jobbat en hel del. Och jag har ju gått från 50-75% till heltid. Så... glöm inte bort varandra!

Ett bra löfte tycker jag.

Men sen har vi resten av världen.. Dom som lovar att "gå ner 15kg" eller "komma i sina gamla jeans" eller "bli fit!".. Ni vet vilka jag pratar om va?

Alla träningsställen är fyllda till bredden av dessa människor som promt ska börja sitt "nya liv" på nyårsdagen.

KOM IGEN! NI PALLAR ÄNDÅ INTE MER ÄN TVÅ MÅNADER!

Försvinn från gymmen! Gör plats för vanligt folk som vill börja träna för att det är roligt.

Visst, jag skulle också vilja tappa 5kg. Men jag börjar nog framåt våren. Annars finns ju risken att man i maj är så jävla less på allt vad tonfisk och keso heter att man vräker i sig allt sött och fett som kommer i sin väg!

...precis som det kommer bli för alla tjockisar som en än gång lovat sina facebookvänner att bli en helt ny människa. Rättelse; en helt ny SMAL människa.

Har ni några löften i år?


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Nä inga alls. Klassiska, gå ner i vikt. Men jag kör inte på nå gym. Zumbar lite och rider på. Om jag inte går ner, ja då är de väl så :p haha

2013-01-31 @ 15:50:43
URL: http://Busigabeerta.blogg.se
Postat av: Ida

Nä inga alls. Klassiska, gå ner i vikt. Men jag kör inte på nå gym. Zumbar lite och rider på. Om jag inte går ner, ja då är de väl så :p haha

2013-01-31 @ 15:50:45
URL: http://Busigabeerta.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0