Jag är så DÅLIG!

Kokade kaffe imorse, Satte mig i soffan och slog igång en film.

Framför mig på bordet står gårdagens godisskål.. Tja, ni kan ju räkna ut med arslet vad som hände.

Ja ja, får se till att äta bättre resten av dagen istället.. Vill ju inte ha fler än en dubbelhaka liksom! Hahaha..


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sis

HAHAHA!

2013-01-27 @ 11:52:21
Postat av: Mamma

Tur att jag och Håkan kom och åt idag då... Jäklar vad fint köket blir. Otroligt duktiga är ni!!!! Nästa hus fniss* vi köper ska ni två få komma och inreda. Det går snabbt och det blir snyggt... KRAM å tack för en trevlig söndag :)

2013-01-27 @ 19:26:44

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0