Morgonmys.

Jag vaknade för 40 minuter sedan. En timme innan jag behövde vakna, med andra ord. Tur att jag kände mig ordentligt utvilad, annars hade jag blivit.... less.

Anyways,

När jag vaknade upptäckte jag att guzzen låg brevid mig! Det är inte varje dag hon sover i sängen ä! Och det är verkligen inte varje dag hon smyger sig tätt intill för lite mys.

Nu har hon hoppat ner och gräver i lådan, hör jag. Kanske lika bra att jag går upp också.. Är faktiskt kissnödig jag med!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea

Fan vilken söt misse!!! Älskar katter <3

Snygg blogg! Ses på Valibobo.

/Andrea Albrekts

2013-03-01 @ 18:42:16

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0