Dagens.

För några veckor sedan såg jag att bloggaren Annie Lindblad hade på sig en snygg tröja; fluffig + genomskinligt tyg! Hon hade naturligtvis inte brytt sig om att skriva vart den kom från.

Två veckor senare får jag se att min gamla klasskamrat hade på sig en likadan tröja! OH MY GOD, WHERE CAN I GET IT? Svar: eBay.

Så för 90kr var den även min! BINGO!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

SKIT SNYGG!!!!!!

2013-02-15 @ 13:58:56
Postat av: Ida

Du är grym på att hitta kap!

2013-02-15 @ 14:39:50
URL: http://www.luvans.blogg.se
Postat av: Desiree

hej! har sett att du handlar mycket på ebay och jag ha hittat tusen grejer jag vill ha där! men våga inte beställa för vet inte hur de funkar med tull och andra länder och sånt, det hade varit bäst om du kunde på något sätt, på min facebook eller sms eller något förklara för mig hur de gå till och vad ajg ska göra för att inte fastna i tull eller vilket land man inte ska köpa från!! snälla, tacksam för svar!! Desirée Hoberg :)

2013-02-20 @ 20:34:51

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0