Prioriteringar.

Igår gick jag med bestämda steg till gymmet - mitt kort fungerade inte sist jag skulle gymma och nu jäklar måste jag få ett nytt! Vet ni vad det skulle kosta? 250 jävla spänn! Say what?!

Vet ni vad jag gjorde?
Jag sa upp med medlemskap.

Vet ni vad jag gjorde på vägen tillbaka från gymmet?
Köpte saker på en zoobutik för 550 jävla spänn.

Haha, det handlar om prioriteringar.

Specialkam 169kr


Värt pengarna!

Sen köpte jag en till sak som jag visar ikväll! God jul Guzzen!

Rolig skylt i deras fönster. Såå sant!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anna

Vart tränade du? :)

Svar: Always fitness på nygatan!
Elin Haglund

2013-12-13 @ 08:57:23

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0