Julafton? Igår? Nä?

Alltså igår var det julafton.. Men julkänslan? Nej, den fanns inte. Utanför fönstret är gräsmattan grön och marken blöt av regn. Sjukt tråkigt! Att jag dessutom kände mig allt annat än frisk gjorde inte humöret bättre..




Trots ett tråkigt väder och en trött kropp hade jag en jätte trevlig dag! Började med frukost hos mormor, vidare till Östanbo för lunch/middag och avslutade i Gävle hos svärfamiljen. Trevligt värre!

Idag är jag, som typ alla andra, ledig. Och oj oj oj som jag ska vara ledig! Pyjamas hela dagen och bara vila upp mig inför morgondagens MELLANDAGSREA!!! Börjar kl 7 för att hinna med allt, och arbetar sedan hela dagen lång. Taggad till tusen! Det är sååå mycket snyggt som kommer reas ut. Be there!



Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea

Åh, vi ska till Gävle imorn! Håll nåt snyggt svart eller mörkt plagg åt mig i strl 38 alt M om du tror det passar mig. Då får jag både krama dig och dessutom prova och ev fynda snyggkläder! Win!!!!

2013-12-25 @ 23:37:51

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0