Fredagen den 13e.

Idag mår jag faktiskt bra! Jo, jag tror det. Ingen ångest, ingen stress. Ingen klump i magen som får mina ben att ge vika. Inget pirr i händerna och inget illamående.

Det känns nästan lite nervöst att må såhär. Vi får se hur länge det håller i sig.


Brukar någon av er må sådär konstig dåligt ibland? Hur blir man av med känslan? Tips uppskattas!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Jennie

Jag mår ofta så som du förklarar men jag fick utmattningsdeppression. Var aktsam och lyssna på kroppen om det kanske är dit du är påväg... kroppen berättar när det börjar bli för mycket.

Svar: Tack för att du delar med dig! Jag ska tänka på det.
Elin Haglund

2013-12-13 @ 10:43:47
Postat av: Sabina

Jag känner igen det där, mycket av det du beskriver hade jag innan jag blev sjukskriven för ryggen. Läkaren sa att det är ett tecken på att man är påväg att gå in i väggen. Och jag var verkligen det. Jobbade mycket och stressade mycket på jobbet.
Jag hoppas att du kan släppa det och sluta stressa så mycket, man gör så gott man kan och hinner man inte med allt måste man be om hjälp.
Kom ihåg att din familj är viktigast att prioritera, krama om Micke extra mycket nästa gång ni ses och berätta hur du känner för honom och hur han får dig att må. Jag tror att han kommer ge dig en fin kärleksförklaring tillbaka som kommer få dig att må ännu bättre. Kärlek kan få en att få extra energi och rensa bort dålig energi :) Och kom ihåg, du är grym!

Svar: Tack vännen!!
Elin Haglund

2013-12-13 @ 12:14:27
Postat av: Viktoria

Håller med föregående talare. Stressymptom, gränsen mot väggen. Försök varva ner!

Svar: Det konstiga är att jag inte känner mig stressad?
Elin Haglund

2013-12-13 @ 21:34:10
URL: http://www.viktoriacederberg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0