Sopslut!

Jävlar i min låda vad jag är trött nu! Det var en rolig, men tuff, dag på jobbet. Vi hade omexponering av vissa trender idag, och det är bland det roligaste att göra! För er som inte riktigt förstod vad jag menade betyder det typ "flyttar varorna i butiken". Typ. Ni som är i branschen förstår att det är mycket mer jobb bakom det än så.

Anyways...

Den tuffa biten var när Amelina började känna sig svimmig och var tvungen att lägga sig ned i personalrummet ett tag. Stackarn! Så jag fick jobba dubbelt, skulle man väl kunna säga. Exponera + kunder + kassan + packa upp varor.. En riktigt hetsig dag men andra ord!

Det bästa med sånna dagar är att 1) tiden går fort och 2) butiken blir snygg. Älskar expo!! Det sämsta är att man 1) glömmer dricka vatten och 2) blir helt slut när man kommer hem.

Snart kommer pappa Håkan hit och lämnar bord och stolar (till lördagen), så jag ska försöka piggna till mig en aning!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: S

Hej. du visar och skriver mycket om dina tatueringar. Kan du inte avslöja om du har nåra piercingar? Tror jag har sett att du har en i tungan och i naveln på nån bild. Har du flera och i så fall var? Du behöver ju inte avslöja om du inte vill men jag är bara nyfiken. Tycker du är så snygg!

Svar: Öronen, tungan, naveln och en till.... ;) Men tackar tackar, vad snäll du är! :)
Elin Haglund

2013-08-31 @ 01:44:12
Postat av: S

Ok tack. Då får man fantisera lite om var du har "en till" nånstans då. Jag kan ju gissa.

2013-09-07 @ 00:05:45

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0