Födelsedagskalas!

Japp, igår var det dags för mitt 25års firande med släkten. Och OJ vilken uppslutning! Riktigt roligt att alla kunde medverka. Eller ja, nästan alla.

Vid 13-tiden kom dom intågandes en efter en med sång, blommor och presenter. Jag fick verkligen anstränga mig för att hålla tillbaka tårarna! Det värmde i hjärtat att få träffa allihopa!!

Jag bjöd på pastasallad med fetaost och pepparsalami, och det var en hit! Jag var så nervös om det skulle räcka, men det blev till och med kvar till Mickes matlådor! Pjuh!

Efter maten blev det tårta och fikabröd, vin och öl och kaffe. Gud, jag önskar att alla kunde ha stannat längre!

Alla presenter var dessutom superfina och jag är så himla tacksam!! Usch, nu gråter jag nästan... igen.

Tack! Ni är bäst!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0