Dålig inställning.

På senaste tiden har jag haft så sjukt dålig inställning till ALLT. Jag orkar inte, jag vill inte, jag bryr mig inte, jag har inte tid. Det är verkligen så jag känner.

Det enda som är roligt är att skratta åt Johannas gravid-fötter, köra fiddy och äta gott. Japp, thats about it.

Jobba är tråkigt. Träffa folk är tråkigt. Klä upp mig är tråkigt. Fixa håret är tråkigt.. Alltså, jag känner inte igen mig själv!

Det värsta med detta är att ju sämre inställning till saker jag får, ju sämre blir ju livet. Det är omöjligt att leva ett härligt och roligt liv, om man har en dålig inställning till allt som livet har att erbjuda.

Jag tror att jag behöver en förändring. Och jag hoppas att den kommer snart!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0