Skor på sommaren.

Alltså... Jag hatar verkligen sandaler. Sandaler och pumps. Och ballerina. I princip alla skor som är liten och nätt på foten. Tummen ner för dom!!

Jag vill ha feta boots, glappande kängor och flaxiga stövlar!

Detta är ALLTID ett stort problem då solen tittar fram och det blir typ... skit varmt. För då kan man ju inte ha "varma" skor. Nej nej, då måste man ha ljuva sandaletter. Blä! Trots att dom där "varma" skorna inte ens är varma - dom ser bara varma ut.

Men nu, förstår ni, nu har jag köpt mig ett par sommar-boots. Japp, redan nu. Varför? För dom låg ute på tradera redan nu. Simple as that.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: maria

vad sökte du på på tradera för att hitta dom? när man söker på mockastövlar så kommer det inte upp så mkt :/

2013-05-04 @ 13:42:10

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0