Översittare.

Jag ligger på magen i soffan och kollar på nyheterna på tv. Helt plötsligt hoppar guzzen upp på min rygg.. Snacka om översittare! Hehe.

Imorgon ska hon till veterinären och bli steriliserad. Stackars min lilla bebis!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Det blir bra för henne det där :)

2013-04-04 @ 07:10:22
Postat av: Ida

Åh haha så söt! :p fint med halsbandet och all päls ;} ser tajt ut (fast jag vet att de inte är de ;p)

2013-04-04 @ 08:52:24
URL: http://luvans.blogg.se
Postat av: quinna

Hejsan! Du som är sådär skitsnygg och har sådär otroligt bra smak på ALLT! kan inte du tipsa om våren's trender :) hur kommer du klä dig från topp till tå osv!?
Ha de toppen <3

2013-04-04 @ 09:09:45

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0