Ångest..?

Imorse när jag vaknade hade jag en riktigt obehaglig känsla i både kroppen och i knoppen.

Huvudet skrek PANIK och magen vrålade OROLIG! Tillsammans kan man säga att dessa två orsakade en våg av ångest som sköljde över hela mig.

Varför? Ja, det vet jag inte.
Jag har mina små aningar, men jag kan inte säga att jag VET vad det beror på.

Nu har det gått 1,5 timme sedan jag vaknade med denna otäcka känsla i kroppen, och den är fortfarande kvar.

God, have mercy on my soul.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

vill bara krama om dig vännen! Hoppas dagen blir till de bättre

2013-04-15 @ 09:27:46
URL: http://www.luvans.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0