Redan torsdag!

Oj, snacka om att veckan har gått i raketfart!
Måtte helgen gå lite långsammare, jag är ju ledig.
 
Idag jobbar jag fram till klockan 17, och efter det blir det en repris från gårdagen - pw med louise. Det är så skönt att äntligen har kommit igång med motioneringen. Minns inte om jag berättat det, men crosstrainern har jag burit upp från källaren och ställt inne på kontoret. Heja mig!
 
På lördag fyller min älskade lilla favvo Nellie år! Hon är tydligen inne i en Hello Kitty-period, så jag har spanat in världens mysigaste mjukisdress som hon ska få! Och lite annat, såklart. Gotjejen min!


 
Nej, nu ska jag hitta något att ha på mig. Känner för någon stor kofta idag!
 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sis

Åå Där hade hon fortfarande lockigt hår:-) Tiden går föör snabbt...! Kram

2012-09-13 @ 09:50:30

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0