Ny vecka, nya möjligheter!

God morgon kära läsare! Sovit gött? -inte jag.
 
Idag är det jobb som står på schemat; stängning. Denna vecka jobbar jag måndag-torsdag, precis som Micke. Det känns faktiskt jätte skönt! Lång ledig helg, AMEN to that! På lördag ska vi gå ut och äta en romantisk middag. Varför? Jo, för vi firar tre år ihop! ♥

 
Men nu ska vi sakta ner lite, det är bara måndag idag.
Jag börjar veckan med crosstrainer! Snart har jag platt mage igen:
Denna bild är typ 1½ år gammal. Snacka om att god mat har satt sina spår, haha! Nej, men så farligt är det faktiskt inte. Flat stomach, soon we will meet again!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0