Nu kan det bara bli bättre!

Denna vecka kunde inte börja så mycket sämre alltså. Både jag och Micke har legat och snurrat i sängen sedan 3-tiden.. När han sedan klev upp kl 4 kunde jag inte somna om. Jag har haft många mardrömmar inatt också.. innehållande mord och svek.. Fy! Låg och vred och vände mig, somnade av och till, och vaknade på ett mindre strålande humör.

Och så tomt det var i sängen! Inte alls trevligt att ha 180cm för sig själv, när man har delat i tre veckor. Jag vet att jag kommer vänja mig vid att sova själv ganska snabbt.. men vem vill vänja sig vid det?

Ja ja, denna vecka kommer nog gå snabbare än snabbast! Idag jobbar jag, imorgon är jag ledig och då ska jag packa och greja! På onsdag åker jag och bossen på kick off i Söderköping!! Wiihoo vad roligt! Kommer hem torsdagkväll och då är redan Micke hemma igen.

I will survive.

Nu ska jag fortsätta med sminket. Adios amigos!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0