Ändrade planer.

Ikväll var det tänkt att jag och Micke skulle ut och äta romantisk middag. Men så blir det icke. Eftersom det är löningshelg är det fullsmockat på alla restauranger, typ. Och vi har såklart inte tänkt på att boka bord. Så vi får fira vårt treåriga förhållande nästa helg istället. 
 
Igår bjöd vi hit Elina och Erik på tacomiddag och alkoholhaltiga drycker! En mycket lyckad kväll som vi snart gör om igen! Det är alltid roligt när man hittar ett annat par som man klickar med. Och speciellt när dom har med sig yankee candle i doften "clean cotton"! Aaaahhh doften av nytvättat är oslagbar!
Jag är ju verkligen en sucker för PARmiddagar, PARutgång, PARfilmkväll.. yes, everything with par. Undra vad jag skulle göra om jag blev singel? Förmodligen stalka andra par som är ute och roar sig. Note: don't ever get single.
 
Nu ska jag ta fram köttet ur frysen och skriva en shoppinglista. Ikväll kör vi plankstek här hemma! Och medan jag husfruar mig är Micke ute på andra uppdrag.
 
Talk to ya'll later!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Mums m plankstek.. Måste göra det framöver.
Kram på er och tänk vad tiden går fort!

2012-09-29 @ 13:40:22

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0