You just got to be kiddin' me!?

God morgon!
 
Idag snöar det - på riktigt - och ingen är gladare än jag! Äntligen blir det lite ljust ute! Och dessutom blir man mer taggad på julen. SOM jag längtar efter att klä granen alltså!
 
Jag började denna dag med ett pass på min bff och sen skulle jag ta en skön dusch.... vad händer? Jo, inget jävla varmvatten!? Are you fucking kidding me!? Jag har kollat på gävle energi's hemsida, men det ska inte vara några konstigheter i vårt område. But it is! Satan vilken snabbdusch det blev.
 
Idag kommer Micke hem faktiskt! Jiiihooo som jag har längtat efter honom! Jag är dock SUPER orolig inför deras bilresa hem från Malmö... för han har inte hunnit fått på vintersulorna på bmw:n ännu. Usch, jag vågar inte ens tänka på att något dumt skulle kunna hända. Har en jävligt stor klump i magen just nu.
 
Förutom att oroa mig för Micke ska jag jobba idag. Börjar kvart över tolv och jobbar till kvart över sju. Så det är dags för mig att göra lite frulle - havregrynsgröt! 
 
Hej så länge!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0