Vaknar och är 5kg tyngre.

Så känns det just nu. 5kg tyngre än förra veckan. Uppblåst och ful. Japp, thats me!

I verkligheten så stämmer detta såklart inte. Att gå upp så mycket på en vecka tyder på some serious problems... eller graviditet? Jag har varken problem med sköldkörteln eller bebis i magen.

Ibland vaknar man helt enkelt på fel sida... 3 dagar på rad. Stackars mig. (?)

Såhär såg det ut i spegeln för 2 minuter sedan, så jag antar att det är hjärnspöken som har hälsat på de senaste dagarna..


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: isabel

Man får ha sina "känna-sig-ful-dagar" ibland. Hur skulle man annars kunna känna sig snygg?
Jag har också en dag som dig i dag, dock har jag lite större kropp än dig :)

Ha en toppen dag, kramar

Svar: Gobit!
Elin Haglund

2012-10-09 @ 10:58:48
URL: http://iiiisabel.blogspot.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0