Smittad..

Fan också. Igår började min hals göra ont, men jag tänkte att det var pga att jag hade pratat så mycket. Icke!

Detta är förkylnings-ont.

Harry (Andrea's son) var snorig igår. Mormor var förkyld och hade ont i hela kroppen. Mamma var förkyld hon med.

1 + 1 blir 2, right?


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

hahahahaa. Vi åt ju inte mä samma bestick. Vi kramades bara lite snabbt. Så jag har INTE smittat dig :)

2012-10-19 @ 15:29:09
Postat av: Andrea.

Men neeeej!! Hoppas inte Harry plupp smittat dig! :/ Han har inte varit nå febrig eller förändrad i allmäntillståndet iaf, så jag hoppas att du klarar dig undan med "bara" snor.. Tjatigt det med! :/
Kram

2012-10-19 @ 15:42:13

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0