Silky smoooooth.

Produkterna från Dermalogica kändes jätte bra på facet både igår och idag. Jag har höga förväntningar på dessa krämer, så måtte dom fungera! Min hy är lite i obalans just nu. Hate it!

Annars då? Jo, jag har sovit riktigt bra inatt. Micke åkte på jobb imorse så jag är helt bort i skallen gällande dagar just nu! Det känns som en måndag, men jag vet att det är onsdag idag. Snacka om att veckan kommer gå snabbt!

Nej nu måste jag lägga på ett kol. Har inte bestämt mig om jag ska gå ner till jobbet idag, eller ta bussen. Det ser ju minst sagt kallt ut..


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Malin Söderberg

Om du gillar Dermalogica så vill jag tipsa om deras Exfoliant, "Daily Microfoliant". Den är en mjuk peeling som man använder dagligen efter deras cleanser. Huden blir mjuk och len och man känner sig riktigt fräsch efteråt. :)

Svar: Jag fick med en liten prova på-flaska av den, och jag älskar'n!! :) Tack för tipset.
Elin Haglund

2012-10-31 @ 16:02:39

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0