Sen frukost..

Jag hade tänkt träna innan jag käkade frulle.. Men min huvudvärk vill inte ge sig. Så det får bli träning senare istället.

Just det ja! Jag vägde mig igår, första gången på snart 2 månader. Har alltså inte vägt mig sedan jag ändrade min kost. Nyfikna på resultatet so far? Well, jag har tappat 4,3kg! Riktigt roligt!

4kg till och sen har jag nått mitt mål. Jag är inte ute efter att bli någon skinny bitch, jag vill ha kvar min häck och mina höfter. Curves are kickin'! Men jag vill gå ner mina sambokilon jag har samlat på mig under dessa goa 3 år.

Nu är det säkert många som sitter och tänker "what have you done?!" och det ska jag berätta. CUT THE CARBS!

Jag har slutar ätit kolhydrater. I största möjliga mån. Jag äter fortfarande gröt till frukost och en bit mörk choklad ibland. Så cut the carbs så ska du se att det händer grejer. + motion såklart.

Nej, nu ska jag kasta i mig detta och sen måla taklisterna en sista gång.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0