New in!!

Jag har letat efter en sån här ring i evigheter! Och igår hittade jag den! Det var ett äkta hallelujah-moment.

Vågar knappt säga högt att den är från ur & penn. Köper alltid smycken från jobbet i vanliga fall, men vi har lite snålt med äkta silver för tillfället, så detta fick bli ett ovanligt fall. 200kr fick jag betala för denna skönhet.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: isabel

Tack för inbjudan till festen, men såg i min hjärna att jag ska på tjejmiddag i morgon kväll. Hoppas att ni får kul :)

Kramar

Svar: neeeej vad synd! Men den där fikan får vi ta snart, tycker jag :) Ha så kul du med! Kram
Elin Haglund

2012-10-26 @ 07:35:43
URL: http://isabelostblom.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0