miss fatty.

Imorse klev jag upp halv nio, trots att jag inte börjar jobba förns klockan 11:30. Why? Jo, för jag hade tänkt piska mig själv med ett pass på crosstrainern. Om jag gjorde't? Nope.
 
Jag har inte hjärta att väcka micke så tidigt! För han kommer garanterat vakna när jag ställer mig och köttar + vrider upp Big Bang Theory på högsta volym för att höra vad dom säger. Micke klev upp tidigt igår, enbart för att ge mig skjuts ner till jobbet. Cutie-pie! Så idag får han sova. Jag vet att han har en tung vecka framför sig.
 
Eftersom jag bara jobbar till 16:15 så kan jag träna ikväll istället. För idag måste det förbrännas kalorier! Jisses, så mycket som jag åt igår! TUR att jag bara åt sallad till lunch.
 
Frukost: Fibergröt med äppelmos.
Lunch: Plock sallad från Coop.
Mellanmål: Latte.
Innan middag: Popcorn + lite coca-cola.
Middag: Vitlöksbröd, potatisklyftor, kyckling + en öl.
 
Ni vanliga dödliga tycker säkert inte att detta är så farligt.
Det är det inte heller; OM MAN VILL BLI TJOCK! (ironi)

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0