Mina produkter har kommit!

Idag knackade brevbäraren på dörren och överlämnade varorna från lookfantastic.com! Jag längtar tills ikväll då jag får prova ansiktsgrejerna. Sminket vet jag redan är THE SHIT och skyddssprayen från lanza luktade göttans! ...inte lika gott som den blåa, men fortfarande gott.

Men innan det blir kväller ska jag och micke på Ikea. Japp, han tog sig hem helskinnad igår. Thank god!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Skönt att han kom hem hel!! Skickade ett sms att han skulle köra lugn för han har en sambo hemma som LÄNGTAR efter honom!!!! Och att vi bara har en Micke! Kram på er. Var rädda om varandra.

Svar: Det är så roligt att du gillar honom :) För det gör jag med!
Elin Haglund

2012-10-30 @ 13:03:03

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0