Längtar!

Ja, usch vad jag längtar efter min Micke just nu! Trots att veckan har flygit fram känns det som en evighet sedan vi sågs. För det har veckan verkligen gjort - rusat fram som en.. ångvält? Ja menar, imorgon är det redan torsdag, och jag har inte gjort något vettigt alls av måndag, tisdag eller onsdag. Typ. Åtminstone inget minnesvärt.
 
Jag har känt mig ganska nere de senaste dagarna. Så jag antar att det är därför saknaden känns värre än vanligt. När jag mår sådär kasst finns det bara en sak som hjälper; när Han håller om mig hårt.
 
 
På lördag har jag bokat både biobiljetter och bord på restaurang. Denna gång var vi ute i tid iallafall! Så nu ska vi göra ett nytt försök med att fira vårt förhållande. Mys! Tre härliga år.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0