AMAZING!!

Jag har precis klickat hem min första (verkligen inte sista) beställning från lookfantastic.com och jag är in shock! Jag beställde ansiktsprodukter från dermalogica, foundation från bareminerals och hårskydd från L'anza... 1000 spänn. Alltså hör ni hur sjukt det låter!? Det är ju typ halva priset! MY GOD! Riktigt synd att moroccanoil var slut i 100ml storleken. Nästa gång beställs även den hem!
 
 
I'm hooked!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Lina

Hej Elin, beställde du oljan? Jag glömde lappen med ditt nr. på hemma men jag kollade på jobbet och en kostar ordinarie 249:- men vi kör två för 229:- nu! Hade gött!

Svar: Hej Lina! Ja, jag slog till från lookfantastic.com! Tack ändå snälla du! Kram
Elin Haglund

2012-10-24 @ 09:16:18

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0