Video: lockar mitt hår.

Sådär, nu har jag gjort en video på hur jag lockar mitt hår. Innan lockningen har jag volymat håret med dust it, spray, tupering och en volumaster. Jag kan lägga ut en video på det också, om så önskas.
 
 
Jag hoppas att ni blir nöjda nu, eftersom ni har tjataaaat så länge. Hehe.
 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Det där är inte alls så lätt när man ska göra lockar. Jag vrider och vänder på den där jäk.. tången så lockarna (dom som blir) petar åt alla håll...

2012-11-27 @ 15:36:37
Postat av: Fröken Rydberg

är det en GA.MA plattång du har? :)

Svar: Yes it is! :)
Elin Haglund

2012-11-27 @ 20:19:14
URL: http://frokenrydberg.blogg.se
Postat av: Anonym

taaaaack :D men mitt hår blir aldrig sådär fint ändå :( vettefan vad jag gör för fel..

2012-11-28 @ 19:30:28
Postat av: Emma

du får gärna göra en video när du gör iordning ditt hår innan du lockar, skulle va kul å se, gör också iordning mitt hår ganska noggrant, så skulle vara kul å se hur du gör, för du är alltid jäkligt snygg i håret. kram"!

Svar: Vi får se om jag hinner göra en sådan imorgon? :) Tack så mycket! Kram
Elin Haglund

2012-11-28 @ 21:01:37

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0