Tagit ut löshåret.

Hello everybody!

Vi kom hem från dopet för några timmar sen. Jisses vilket kalas-fika det bjöds på efteråt! Tror jag fortsätter med min viktnedgång efter nyår istället. Andrea's sockerkringlor och Per's smörgåstårta kan man liksom inte säga nej till! Gudars vad det var gott!

Iallafall, åter till rubriken..

Jag har plockat ur löshåret ikväll. Med Mickes hjälp gick det smidigt. Dessutom skadade jag mig när jag höll på själv, så Mickes insats var guld värd!

"Du har ju jätte mycket hår! Varför ska du i med sånt där?" undrade micke när han plockade sista slingan. -Jo, för jag vill ha längre. 5-7cm närmare bestämt. Längre än så var det tydligen inte.

Nu ska vi se på film. Trevlig kväll!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Kan du länka till vart du köper löshåret? Och om det är från ebay vilket land är det ifrån och vad brukar det kosta? :)

Svar: svarade med ett inlägg :)
Elin Haglund

2012-11-19 @ 21:12:15

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0