Sovit som en prinsessa!

Good morning, sunshines!

Igår somnade jag klockan 22. Helt underbart faktiskt! Jag vaknade kvart över sju imorse och kände mig utvilad. Bättre start på morgonen går väl knappast att få?

Just nu ligger jag kvar i sängen, men så fort jag har skrivit klart detta inlägg ska jag upp och koka kaffe. Sedan är det en promenad som står på tur!

Vore jag inte så nöjd över att vakna utan huvudvärk och dessutom pigg, hade det tråkiga vädret gjort mig riktigt less...


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Isabel Östblom

Åh det är fantastiskt när man vaknar & känner sig pigg.
Sen när man slipper huvudvärk så skulle man vilja köpa en trisslott :)

Ha en kanon dag
KRAMAR

2012-11-05 @ 08:30:13
URL: http://isabelostblom.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0