På tåget!

Sitter på x-tåget mot Söderhamn just nu. Vad jag ska göra där? Hämta en bil som jag fått låna av pappa Håkan och äta middag med hela familjen. Sen åker jag hem till fina Gävle igen

Nu undrar ni kanske varför jag ska hämta en bil? Varför jag inte använder vår fantastiska BMW? Jo, ni förstår, jag har tyvärr inte ensamrätt på vrålåket. Micke har vårdnaden varannan vecka. Och jag tänker INTE åka buss i 40 minuter för att komma till jobbet de gånger micke har bilen. Tid är pengar.

Därför måste jag ha en egen bil. Efter nyår tänkte jag införskaffa mig något mindre fancy.. typ en C1:a eller nåt annat som kostar noll och inget att köra. Bra plan.

Nu ska jag plugga i lite musik i öronen och dricka min pressbryå-latte.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0