Oj då!

Här var det inte mycket skrivet idag! Sorry.

Efter jobbet mötte jag upp Isabel. En nyfunnen vän! Vi käkade ceasarsallad på Coffee Lounge innan vi åkte hem till mig. Jag visade henne huset, och sedan parkerade vi våra ass i soffan.

Tänk att man kan klicka så fort med nån! Jätte kul, verkligen!

Annars då? Well, bikbok hade 50% i hela butiken idag. Jag passade på att köpa en SKIT FIN pälsväst! Den kostade 699kr ordinarie, så jag hade aldrig aldrig köpt den om det inte var rea. Ni får se den i en "dagens" imorgon!

Nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas att micke hinner hem innan jag somnat (förmodligen inte...).

Good night och en sneakpeak:


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

hmmm, dina andra pälsvästar, är inte dom lite stor? sådär stor så mamma kanske kan ha :) :)
Och en sak till!
Prata med chefen och säg att vi vill ha homeparty!!! Vi diskuterade igår och alla höll med att det skulle vara en kanonide' :)

2012-11-09 @ 07:17:57
Postat av: Isabel Östblom

:)

Tack för en mysig kväll

2012-11-09 @ 07:56:33
URL: http://isabelostblom.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0