Morrn morrn!

Idag ska vi på dop, micke och jag. Jag var vaken till klockan två inatt och provade kläder. Och vad kan jag säga? Jo, jag blir helt tokig! Jag har inga dop-iga kläder ju. Svart, svart, svart.
 
Provade dessutom mina kostymbrallor som jag hade på farfars begravning för snart ett år sedan. Jag fick inte igen dom. Dom var alldeles för små runt höfterna! Gråtfärdig stod jag i vardagsrummet och visade micke, varpå han utbrister "är inte det där mina byxor?".. Jo, tamme fan - jag hade klämt på mig hans kostymbyxor! Haha! Han har ju myckte mindra höfter än vad jag har, så då var det inte så konstigt att jag inte fick igen dom. Om jag hittade mina byxor senare? Nej, dom är spårlöst borta.
 
Så nu ska jag ta vid där jag slutade igår - i garderoben.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0