Morgonmöte.

Idag har vi personalmöte. Jag ska berätta lite om gårdagen, och chefen skall prata lite försäljning. Efter mötet är jag ledig. Riktigt skönt faktiskt! Vet ni vad jag hade tänkt då? Jo, att jag skulle fotografera lite här i huset - och visa er! Det blir roligt va? Ni som har tjatat och tjatat och tjatat. Hehe.
 
Här har jag målat ytterdörrens insida. 5 strykningar....
 
Jag funderar på att visa er ett rum i taget. Vilket är ni mest sugna på att se?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea.

Jag är nyfiken på sovrummet före och efter. Dels för att jag inte minns hur det såg ut innan och dels för att du haft den dörren stängd när jag har vart hos er så jag har inte kunnat snoka.. Heeeheeee:)

2012-11-07 @ 21:17:58

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0