Men fyyy FAAAN i hela helvetet!!

Idag krossade jag min fingertopp. Om det gjorde ont? Tjaa.... på en skala 1-10 skulle jag väl säga 10,000 typ. Så jo, ont gjorde det.

Ni förstår att när man stänger på jobbet drar man igen tre stycken glass"väggar". Ikväll drog jag igen två av de tre väggarna och sedan stod jag och surrade med Elina (butiken mittemot) en stund. "Hej då" sa vi och jag drog igen den sista väggen.... Grejen var bara den att jag hade glömt att jag redan skjutit igen dom där två innan... Så jag tog i (dom är ganska tunga, så man måste ta i med mucklerna) och BAAAM! helt plötsligt tog det stopp.

Inte nog med att jag grät som ett litet barn och att det gjorde fittigt ont, nageln gick sönder!! Nya naglarna! Så less man blir!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

oj oj oj...
Bevare mig väl! Kallt omslag och hög upp med handen!Som Pappa Håkan sa :)
Hoppas du kan sova inatt.
kram <3

2012-11-21 @ 22:57:48

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0