Lördagsmys.

"Har vi något speciellt planerat på lördag?" frågade Micke mig i torsdags. "Nä, det har vi väl inte?" svarade jag. "Då vill jag bjuda ut dig på middag! Så att vi kan fira att du har fått nytt jobb!".

Men vet ni vad? Jag har ingen som helst lust att gå ut ikväll. Känner mig lite låg. Istället var vi på k-rauta och brände lite pengar! Hemmafix får det bli ikväll istället. Det känns bra.

Och jo, ni läste rätt: Jag har fått ett nytt jobb. Butikschef på Glitter i Valbo. Börjar 1 december. Om jag är glad? MYCKET! Jag tackade regionschefen för att jag fått jobbet, och han svarade

"Tacka inte för något du förtjänar."

bra sagt av honom. Vet ni vad jag sa efter det? "Tack." Haha.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Bästa bruttan! Hemmafix lät inte alls fy skam det heller! Kramsikram Andrea

2012-11-24 @ 18:45:15
Postat av: Jenny

Bra jobbat! :D

2012-11-25 @ 00:38:01
URL: http://penu.blogg.se
Postat av: Madde

Men gud vad roligt:D Stort grattis till nya jobbet:D Kommer du klara galant:)

Svar: Tack, vad snällt! :)
Elin Haglund

2012-11-25 @ 22:22:45
URL: http://eneledammadelene.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0