Kan inte sova.

Inatt har jag vaknat flera gånger. Jag har sovit väldigt oroligt. Hela min kropp darrar, och mina händer svettas när jag skriver detta. Jag är nervös. Mer nervös än jag trodde att jag skulle vara.

Idag klockan elva ska jag iväg på en intervju. Mer vill jag inte berätta för er.

Nu måste jag kliva upp och koka kaffe, fixa håret, sätta på mig skjortan, sminka mig och kanske spy lite.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: isabel

Lycka till!
De kommer gå bra, håller alla tummar :-)

Kram

Svar: tack! :)
Elin Haglund

2012-11-13 @ 09:07:10
URL: http://isabelostblom.spotlife.se
Postat av: mamma

Det kommer att gå bra <3. kram

Svar: <3
Elin Haglund

2012-11-13 @ 09:38:48

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0