Jag upp.

Jag var ute i typ tio minuter... sen gav jag upp. Det GÅR INTE att skotta skiten för hand. Fattar ni hur mycket snö det är?!

Micke kommer hem om en timme, och då får han visa mig hur slungan fungerar. Och grannarna får klaga hur mycket dom vill! Det är fredagkväll, och vi måste slunga. Thats it.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: isabel

Vännen!
Vart är du, har du snöat inne??

Hur ser veckan ut?

PUSS & KRAM

Svar: Hej snygging! Haha, jo man skulle nästan kunna tro det hörru! Full rusch är det med nya jobbet. Massor att göra. Denna vecka är tight, men vi kan väl höras på mess ang nästa! kisses!
Elin Haglund

2012-12-03 @ 11:12:38
URL: http://isabelostblom.blogg.se/
Postat av: mamma

Men skärpning!

Svar: nu är jag back on track igen, mami! :P
Elin Haglund

2012-12-06 @ 09:41:44

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0