Jag försöker verkligen..

Jag försöker att inte ha ångest över gårdagens fetto-kväll. Försöker. Jag försöker verkligen att inte tycka att jag blivit 3kg tyngre över natten. Jag försöker inse att även de som deffar har en ätardag. Försöker.

Hello everybody! Sovit gott?
Själv vaknade jag för en timme sen, utvilad och lite lätt illamående. Som vanligt efter några godisbitar.

Just nu sitter jag i ut-och-gå-kläderna och dricker ett glas ljummet citronvatten. Googla gärna på varför du bör dricka det varje morgon! Snart ska jag knyta på mig skorna och ta en lång powerwalk.

Jag försöker intala mig att min iver över att promenera inte har något med gårdagens svullerier att göra. Försöker.

Äh, vem försöker jag lura?! Jag har fett ångest över att jag smaskade i mig en hel pizza igår, samt ett par godisbitar!!! Sådär, jag erkände. Idag blir det ett salladsblad till middag.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: frida

Läste att det skulle dra ihop magsäcken samt öka förbränningen, sant? :)

Svar: sant!
Elin Haglund

2012-11-11 @ 14:56:58

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0