Söndagsmys med mig själv.

Såhär ser det ut hemma hos familjen Olsson/Haglund just nu:
Öl, popcorn och Bridget Jones. Synd bara att det är 2:an.. Ettan är underbar!
Och på tal om underbart. Idag har varit en underbar dag! Trots en saknad pojkvän. Började med att städa upp lite här hemma, fortsatte med att slipa spackel i gaderoben, följt av en välförtjänt dusch. Efter duschen städade jag upp allt slipdamm och drog iväg till byggmax för inhandling av pensel, roller och spackelspade. Målade listerna i all hast. Beslöt mig för att fortsätta en annan dag.

Håkan och Patrick dök upp på eftermiddagen! Med sig hade dom soffa + fotölj och min älskade lilla hundis Elza. Dom bar ner soffan och fotäljen i källaren (Kommer bli en fin fin gillestuga. Säger man så?) och efteråt gick vi till pizzerian och tröck en varsinn pizza. När vi kände oss mätte och belåtna tog vi en omväg hem på typ 40 minuter. Jäklar så svettigt! Känns som att det har varit en sommardag idag! Gött!
1. Vi ska lägga klinkers på golvet. 2. Soffan/fotöljen ska inte stå sådär.


Vid 17:30-tiden dök Annelie upp för att klippa mig.
BRA DAG!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sofie

Bonny! Jag skulle maila dig på facet. Har du tagit bort den? Vad har du för mail? PUSS

2012-05-21 @ 02:27:28
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/
Postat av: Uffe Wattman

Jag ser att soffan och fotöljen kommit till nytta...

2012-05-28 @ 15:05:28

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0