nu rullar jag hem.

Puuhh... Har haft huvudvärk hela jävla dagen! Förutom det så har dagen gått bra. Mötet gick, som vanligt, bra.

Vi lunchade på mosebacke (?) och maten var fantastisk! För att inte tala om kakan som bjöds på till kaffet! Mmmm. När mötet var avslutat gick jag och Pernilla en mini shoppingrunda. Eller mini och mini... 2 timmar knallade vi runt. Jag fick med mig två blockljus och ett par lårhöga strumpor hem! Visar senare.

Nu måste jag vila, och försöka att inte kissa på mig! Krångligt det här med att gå på toa när man åker tåg själv.. man måste ju ta med väska, jacka och påsar! Stuva in sig själv på den där lilltoan med all "packning" ger jag mig inte på!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea.

Tänkte på dig.. SÅ snyggt!



http://teresa.elle.se/svart-fransk-manikyr/

2012-05-04 @ 15:29:08
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0