Heartbroken Girl

För en timme sedan åkte Micke till Stockholm för att jobba. Vi båda kom överens om att han borde åka och tjäna lite extra cash. Men nu när studen kom, när det var dags att säga "Hej då!" på riktigt, då bröt jag ihop. Totalt.

Jag har gråtit som en tok. Snyftat och snörvlat och tjutit.
Snacka om att det kan vara jobbigt att säga "hej då" ibland.
Fan vad jag älskar den där människan!
The love of my life. ♥

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea.

Usch, jag hatar den känslan och jag lider med dig! Kom ihåg att pengar är inte allt, vi har vart tvungna att tänka så för helt plötsligt var vi ifrån varann mer än vi träffades. :/

Men men, vi bor fint iaf, haha! :)

Stor puss o kram till dig min fina vän (kom ihåg att det är säkert tufft för Micke också även om killar inte visar upp samma känslor).

2012-05-19 @ 08:55:19
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0