Att blogga är såååå ute!

Jag finner varken tiden eller lusten (eller orken) att blogga längre. Jag hänger för det mesta på Instagram now days! Bonnyblow där med.
När jag ändå är här inne så ska jag passa på att uppdatera er lite! Ikväll ska jag på Jay-Z & Kanye West i globen! Kommer bli fett nice! Woho! Fett fett fett. Hahah. Åh, jag orkar inte vara seriös!

Annars då? Allt rullar på som vanligt. Solen har äntligen börjat värma. Mitt hår är fortfarande kort, eftersom löshåret inte har kommt ännu. Kommer nog dröja nån vecka till innan jag får ett sexiiiiit svall again. Men jag har faktiskt vant mig vid det korta och tycker inte längre det ser så dumt ut. Typ.
Måste erkänna att det är sååå mycket mer lättfixat nu när det är kortare. Fast det kan ju också bero på att det är mer uppklippt än innan. Kommer bli boom boom poow när löshåret sitter i! (som uffe skulle ha sagt det, haha!)


Nej nu ska jag klä på mig och packa väskan, sen är det dags att ta sig ner till bussen mot stöschhölm! Ciao!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sis

Att blogga kommer knappast bli ute! :P Syyynd jag som följer dej här!

2012-05-29 @ 14:23:47
Postat av: Ida

Håller med dig. Blogga är inte kul längre. Knappt att läsa liksom :/

2012-05-29 @ 14:28:05
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0