trött ikväll igen.

Det tar på krafterna att jobba när vi har 75% REA ! Många shopping sugna kunder som är in och "stökar till". Puh!

Jag kom hem för en timme sen med inställning "Gud va skönt med en promenad!"... Sa jag att jag fortfarande är hemma? Dog lite i soffan faktiskt. Men frukta ej kära fett - en liten sväng ska jag nog kunna sparka ut mig själv på! Svårt att slita sig från Micke bara..

Hej hej!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea.

Du ser ut att ha varit skitsnygg idag, det betvivlar jag egentligen inte eftersom du alltid är snygg.

Hör och häpna, denna valmorsa har både plattat håret OCH sminkat sig idag. Det vankades ju femårskalas! Haha.

Du skulle dö du Elin om du såg glåmiga mig. Jag är så less, så less på den här skiten nu.

Har precis depp-duschat i typ en timme och ska depp-dricka en cola nu. Är ju redan en val så..

Vill föda nu....

2012-03-22 @ 20:53:54
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0