slacker!

Det där med träning gick ju åt pipan. Fuck. Dubble fuck! Vi fastnade framför "Trubbel i Paradiset" istället för att byta om till träningskläder. Dålig karaktär.. men till mitt försvar måste jag säga att det är en SJUKT rolig film!!


Detta har resulterat i att jag har sprungit fram och tillbaka i huset, runt runt. Jag har fått några frispel då jag springer fram och tillbaka mellan köket och vardagsrummet och skriker "det är så fint här! det är så fint här!". Några andra gånger har jag gjort åttor runt pelarna i hallen. Haha, jesus christ. Stackars micke.

Nu ska jag försöka lugna ner med och ta en dusch. Imorgon ska vi till Söderhamn, fullspäckat schema, och vi avgår ca 8:45. Time for some beautysleep!

Såhär kommer det sluta om jag fortsätter sugas fast i soffan:


Natti natt cyberpeeps!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Elin Brunlöf

Jag kom iväg och tränade, men du kan vara lugn - du är la bra mycket snyggare än mig ändå! ;)

2012-03-02 @ 01:43:37
URL: http://ebrownie.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0