oh happy day!

Hej hej hej everybody!


Jag och mamma tog en loppisrunda och fyndade några gobitar! Ljuskrona till altanen och ett midjeskärp (mitt förra glömde jag på biografen), riktigt nöjd! Ni får se det imorgon för jag pallar inte fota just nu.

Sen drog vi vidare till Owe Jansson's i valbo och där mina vänner, där fanns det snygga saker!! Tyvärr hade jag inte tillräckligt med kular att handla allt jag ville, men lite saker fick följa med hem iallafall! Ljuslyktor och två... träd? Buskar? Plast såklart, hehehe.

39kr styck för en sån här buske! Kommer bli fett jävla nice i våra stora krukor som står tomma vid entrén. Åh, kan det bli imorgon någon gång så att jag får fin-pyssla!?

Anyways.. efter Owe's så drog vi in till gefle city där vi mötte upp några kära ansikten, taina och helena! Det var verkligen super roligt att träffa Helena igen! Minns inte när vi sågs sist. Barndomsvännen min.

Mamma ville bli sminkad inför Takidas konsert, så hon köpte en ny skugga till mig!

Sjukt snygg på! Synd att jag glömde fotografera henne när sminket var på!

Nu sitter jag och Micke hemma och slappar framför tvn, och väntar på att konserten skall sluta så att vi kan åka och hämta dom! Snacka om att det är ombytta roller. Förr i tiden fick föräldrarna hämta mig från diverse fester, och nu är det jag som hämtar. Snacka om att tiderna förändras. Dessutom behövde jag inte visa leg på bolaget förra veckan. Är glansdagarna över?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Helena

Underbart fina & otroligt snygga du att umgås lite, kommer bli mer framöver.. Thats for sure!

Shit vilket gäng, verkligen ombytta roller, bilen resan hem va ett helvete :p Snö kaos & 3 fulla damer.. haha, du kan ju tänka dig själv. 50 km/h efter E4. tack igen för igår, du är fantastisk (jämt o ständigt) glömt inte det!!

2012-03-31 @ 08:21:40
Postat av: Mamma

tack för igår :) Hoppas vi inte förde allt för mycket liv....

Och makeupen var skitsnygg, trivdes i blåa färgen. Tack igen till dig och Micke som orkade med allt surr. Kram

2012-03-31 @ 08:47:23

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0