konsten att göra ingenting.

Sedan jag gick upp för typ 1½-2 timmar sen har jag gjort... ingenting. Kokat kaffe, provat shorts och suttit vad datorn. Dom små sakerna jag har gjort gills inte ens. Nu sparkar jag ut mig själv på en promenad!!

Förresten, apropå fettförbränning.. Alla har vi olika ideal och mål, och här är min inspirationsbild sedan många månader tillbaka:

Camilla Jacobsen.

Jag älskar att hon är kurvig, men ändå... smal.
Dessutom är det där målet inte alls långt borta. Inte alls. Jag måste bara blir lite tajtare! Kommer köra hårt på promenader nu när det är så fint väder. MEN jag får inte glömma gymmet.

Förstår ni nu varför jag är så kåt på Big Brother? Jag har stalkat hennes blogg under ett års tid! Och när jag fick reda på att hon skulle vara med i årets BB jublade jag! Alltså, hon är så snygg! Jag dör! Micke vet om att jag from now on är kär i henne. Och han är okej med att hon en dag ska flytta in här i huset. Mums!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

Du har ju redan sån kropp :) förutom bomberna till tuttar då :-P

Med andra ord behöver du knappast anstränga dej. Kram

2012-03-18 @ 12:18:54

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0