glömde ögonen hemma idag.

..eller iallafall fransarna! Suck!

Jag målade ett lager mascara och sen tänkte jag måla resten efter tag.. Fast det glömde jag ju. Så nu springer jag runt och ser trött ut. Ett FETT lager med mascara ska det vara! Håller ni inte med?

Jag som alltid brukar vara ganska mörk runt ögonen ser nu nyvaken ut.

Ja ja ja. Ointressant.

Lunchen då? Det fick bli keso + tonfisk. Gött! Inte godare än Kina dock.. men fortfarande gott.

Bla bla bla.

Fan vilket tråkigt inlägg. Hej då!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea.

Gärna mucho mascara men no no till kråkklumpar. Du vet hur jag menar va?

Du är ju ett praktexempel på en sån som KAN ta på mascara medan det finns så många scary crows som bars gör FEL. Då ogillar jag verkligen ett fett lager och tycker de borde bränna sitt smink (eller gå en kurs)..



Hoppas du klarat benet idag utan handikapp ;)

Puss

2012-03-08 @ 21:03:01
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0